Nytt fra styret november

Siste nytt fra styret – November

Vi hadde et redusert styremøte i forkant av medlemsmøte den 15.november og som de som var tilstede på medlemsmøtet etterpå fikk høre så er det mye som er litt uvisst. Museet stenger som kjent de fleste av bygningene sine for vinteren, så vi jobber med alternative løsninger (og i løpet av dagene etter den 15.november så har jeg fått noen positive oppdateringer, men venter med å avsløre mer til jeg vet litt mer).

Ting er altså litt uavklart for øyeblikket, vi oppdaterer nettside og facebook så fort vi vet noe mer. Håndverkskveldene som er annonsert holdes som planlagt fremover, hvis det blir endring på lokaler så oppdateres det når vi vet. Julebordet er dessverre avlyst da det ikke var så veldig stor oppslutning, så vi legger opp til en samling etter nyttår, sannsynligvis koordinert med årsmøtet. Det som står igjen av aktiviteter før jul nå er da eventuelt omvisning på odden med Ranveig, som dessverre måtte kaste inn håndkleet pga forkjølelse på tirsdag. Ranveig ønsker å få det til før jul, så vi krysser fingrene for at vi får til noe.

Styret annonserte på facebook for litt siden at vi kom til å foreta en opprydning i medlemsmassen på facebook gruppa vår, denne er nå gjennomført. Utover det har vi begynt planleggingen av neste år (i den grad vi tør å planlegge stort) og årsmøte. Innkalling kommer.

Ønsker alle en god førjuls tid og håper vi får til et treff igjen før nyttår.

Takk for i år fra styret

Julebord Avlyst