Nytt fra styret September

Sommeren som aldri kom gikk fort over og nå er høstsesongen godt over oss.

Styret landet før sommeren på at vi i høst skal ha alle medlemsmøter på tirsdager. Da opptelling av oppmøtte på de ulike dagene i vår tilsa at det har vært størst oppmøte på tirsdager. Vi har også fått spørsmål om når vi skal tilbake til Drengestukjelleren og et ønske om møter der igjen. Drengestukjelleren og Utvandrermuseet gir oss ulike muligheter, så i høst har vi valgt å ha møter på begge steder, annenhver uke. Dvs møter i ulike uker på Utvandrermuseet og møter i like uker i Drengestukjelleren, kalenderen skal være oppdatert med sted.

Vi jobber nå med å fylle høstens møter med temaer og aktiviteter. Har du noen ønsker, tanker og innspill, eller noe du vil bidra med, send oss gjerne en e-post; middelalderforening@gmail.com. Vi har fått noen nye medlemmer iløpet av sommeren, velkommen til dere 😊Håper vi sees på en medlemskveld i nær fremtid.

Lørdag 23.september inviterer vi til høstdag med litt moro på Nordjordet på Domkirkeodden. Det blir en uhøytidelig bueskytterkonkurranse og vi fyrer opp bål sånn at det er mulig å varme seg litt mat, kaffe eller annet varmt drikke iløpet av dagen. Vi tar med bålfat, takke/rist og ved, du tar med det du ønsker å varme opp selv. Vi starter opp kl 12 og holder på litt utover dagen.

Forrige