Sommerhilsen fra styret

Noen har allerede hatt ferie, noen er midt i ferien og andre er i siste innspurt før ferien. Vi har lagt et passe travelt og innholdsrikt halvår bak oss. Det ble skokurs i vinter med Hans Gunnar og flere av oss fikk laget oss viking- og/eller middelaldersko til årets festivaler. På medlemsmøtene utover våren ble det tid til både egne prosjekter og noen reparasjoner, samt mye skravling.

Siste helga i mai var det tid for middelalderfestival i Oslo og vi var en god gjeng som reiste innover og sørget for at det ble bueskyting på festivalens besøkende. To helger etterpå var det tid for årets høydepunkt: Middelalderfestival på Hamar 😊 Vi var totalt drøyt 30 medlemmer som bidro til en fantastisk helg. Takk for innsatsen og deltagelsen alle mann.

Blinken har endelig kommet på plass igjen på odden etter et behov for litt mer utskifting og oppgradering enn først antatt. Simen og Jonas er kontaktpersoner for blinkrelaterte spørsmål.

Nå er det tid for å lade batteriene og kose seg resten av sommeren sånn at vi alle er klare for en ny og forhåpentligvis både spennende og innholdsrik høst. Styret ønsker dere alle en fortsatt god sommer alle sammen.

Nytt fra styret September

Oslo Middelalderfestival