Oppdatering skokurs

Da vi har fått så mange påmeldte at vi har nådd taket til Hans Gunnar på antall deltagere og vel så det har vi trukket i noen tråder og fått til slik at vi kan ha TO skokurs med Hans Gunnar.

For at Hans Gunnar skal kunne gi oss et «best mulig» kurs velger vi å dele det opp sånn at det blir ett med viking fokus og ett med middelalder fokus.

Så da, med to helger og to typer kurs så trenger vi ny oppdatert påmelding. Vi velger å legge det opp slik at du kan melde deg på begge kursene, men vil få prioritet på ett. Hvis du kun ønsker å delta på ett kurs så melder du deg på det ene du ønsker deg. Er det igjen plasser på kursene etter at førsteprioritetene har fått plass så fyller vi opp med andre prioriteter etter først til mølla prinsippet.

4-5.februar: Viking sko

11-12.februar: Middelalder sko

Mer informasjon om oppmøte og hva du trenger å ta med deg i tillegg til godt humør kommer i egen melding til deltagerne på de respektive kursene.

Påmelding skjer på e-post som tidligere, men husk og skriv tydelig hvilken som er prioritet

Påmelding til foreningens e-post:

middelalderforening@gmail.com

Statister til teater innlandet

Trenger du historisk fottøy til sesongen starter?