Statister til teater innlandet

Vyrde medlemmer av Middelalderforeningen i Hedmark!

Teater Innlandet setter denne våren opp Fortellinga om Viga-Ljot og Vigdis, basert på Sigrid Undset sin roman med same namn. Det var Undset sin fyrste historiske roman (utgitt 1909) og er satt til vikingtida, altså ei god stund før middelalderromanane ho vart meir kjend for.

Sidan dette stykket historisk passar for fleire i foreninga vår, så tenkjer me at det hadde vore kjekt med ein kveld på teater (og syna fram litt meir historisk korrekte kostymer enn det dei har på scena).

Etter avstemming på Facebook ser det ut som at fredag 24.mars er beste dagen for oss.
Dersom du/dåke har lyst til å bli med, send bindande påmelding til middelalderforening@gmail.com (eller svar på denne mailen) innan fredag 17.mars.

Tidspunkt: 24.mars klokka 19.00, Hamar Kulturhus
Bilettane kostar 250 kr pr stk, og forestillinga passar for vaksne.

Påmelding: 17mars.

Frå nettsida til Teater Innlandet.
"Sigrid Undsets «glemte» sagathriller – for første gang på teater!

Den unge høvdingedattera Vigdis forelsker seg i islendingen Viga-Ljot, men en kveld skjer det noe skjebnesvangert mellom dem som forandrer alt – og som binder dem sammen for alltid.

Fortellingen om Viga-Ljot og Vigdis er en sagathriller full av vrinskende hester, sverdslag, mordbrann, religionsstrid og blodig hevn, men samtidig gjennomsyret av Sigrid Undsets unike menneskekunnskap – og med en kraftfull, handlende kvinne i sentrum."

Håpar me sjåast!

Helsing