Oslo Middelalderfestival

Festivalen går av stabelen 26.-29.mai, pinsehelga (obs fredag tom mandag). Middelalderforeningen er tradisjon tro ønsket til å ha bueskyting for publikum. Vi trenger folk til å bemanne buebanen og noen til å passe på leir og lage mat. Det er ikke noe krav at du har bistått på buebanen før, vi skal sørge for at alle kan det som trengs for å bistå før festivalen.

Vi trenger en opptelling på hvor mange som ønsker og kan være med 😊

Meld deg på via e-post til styret, middelalderforening@gmail.com innen 28.april. (Beklager litt kort påmeldingsfrist, men påsken tok litt mye av april og jeg ønsket en bekreftelse fra Oslo festivalen før jeg sendte ut noe mer informasjon).

- Bruk «Oslo» som emne på e-posten.

- Melder du på kun deg selv skriv dette, melder du på familiemedlemmer også skriv navnene på de som skal være med.

- Hvis du IKKE kan være med hele helga/pinsen ønsker vi at du skriver hvilke dager du KAN være med.

- Overnatting: skriv om du har eget telt, type telt og størrelse. Trenger du plass i foreningens telt skriver du det.

Mer detaljer og planer for turen kommer

Sommerhilsen fra styret

Innvitasjon til syhelg